חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 03-9696-774

    מאז שמטהרי האוויר החשמליים נכנסו לחיינו בסערה, אין ספק שאיכות החיים של רובנו השתדרגה פלאים. מטהר אוויר חשמלי הינו מוצר של חובה לכל חלל בו יש צורך בבישום – ובכלל זה חדרי שירותים, בתי עסק, חנויות ואף בחלל הבית הפרטי שלנו. לפניכם כל מה שצריך לדעת על מטהרי אוויר חשמליים – לגזור ולשמור.

    מהו מטהר אוויר חשמלי?
    מטהר אוויר חשמלי הוא מעין מכשיר חשמלי, אשר לתוכו ניתן להכניס ספריי ריח ייעודי המותאם למכשיר (בהתאם להעדפותינו האישיות, כמובן). המכשיר פועל באמצעות סוללות או מתחבר ישירות לחשמל, ומשחרר לחיצה מספריי הריח לחלל החדר, בהתאם לזמנים אותם אנו קובעים מראש. ברוב מפיצי הריח החשמליים, קיימת אפשרות לשלוט על מספר הפעמים בו ישוחרר ספריי הריח לחלל החדר – לרוב, בטווחי זמן של חצאי שעות או שעות עגולות. באופן זה, חלל החדר בו מותקן מטהר האוויר החשמלי נותר מבושם ונעים בכל שעות היממה, ואנו יכולים לשלוט בקלות על כמות הספריי המשתחררת לחדר.

    מהו היתרון הבולט ביותר של מפיץ ריח חשמלי?
    היתרון הבולט ביותר של מטהר אוויר או מפיץ ריח חשמלי, נעוץ בעובדה שבניגוד לספריי ריח ידני או כל צורה אחרת של בישום, כמות הבישום המשתחררת ממטהר האוויר החשמלי לחלל החדר הינה מדודה וקטנה, וניתן להתאים אותה בקלות לגודל החדר. כך, למשל, עבור חללים גדולים יותר, נבחר בבישום בטווחי זמן קצרים יותר, ועבור חללים קטנים יותר – ניתן לבחור בבישום בטווחי זמן ארוכים יחסית. עניין זה מבטיח כי החדר יישאר מבושם בכל שעות היממה מחד, אך לא נחוש בריח חזק מדיי מאידך. בניגוד לספריי ריח ידני, בו קשה מאוד לשלוט על הכמות בה אנו משתמשים, מטהר האוויר החשמלי הוא פחות בזבזני ויותר אפקטיבי, שכן בניגוד לספריי ריח ידני, הריח אינו נעלם לאחר מספר דקות, אלא משתחרר לחלל החדר בהדרגה ובאופן מדוד.

    היכן ניתן לרכוש מטהר אוויר חשמלי?
    כיום, קיימים סוגים רבים של מטהרי אוויר חשמליים בשוק – חלקם טובים יותר, חלקם פחות. על מנת לרכוש את מטהר האוויר החשמלי האידיאלי ביותר עבורכם, יש להגדיר תחילה מה יהיו המטרות שלו, ואיפה תרצו שיהיה מותקן. כך, למשל, עבור חללים קטנים מאוד, כמו למשל בתי שימוש בבתים פרטיים, ניתן לבחור במטהר אוויר פשוט או קטן יותר. בבתי עסק, לעומת זאת, רצוי לבחור במטהרי אוויר מעט גדולים ומאסיביים יותר. בכל מקרה, רצוי מאוד לרכוש את מטהר האוויר מחברה מקצועית, המחזיקה בניסיון רב בתחום.