חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 03-9696-774

    אחד הדברים החשובים ביותר בכל בית עסק, הוא האופן בו בית העסק מצטייר בפני הלקוחות והעובדים שלו. כאשר בית העסק נתפס כאיכותי יותר, הוא לרוב גם ישגשג ויצליח יותר, והעובדים בעסק יחושו טוב ובהתאמה גם יהיו אפקטיביים יותר. אחת הדרכים היעילות ביותר לגרום לבית עסק להצטייר כאיכותי או יוקרתי, היא מיתוג בריח. לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

    כיצד ניתן למתג את בית העסק באמצעות ריח?
    קיימות דרכים רבות למתג את בית העסק באמצעות חוש הריח, אך הדרך הזולה, היעילה והפשוטה ביותר – הינה התקנת מפיצי ריח חשמליים בנקודות אסטרטגיות בבית העסק. מטרתם העיקרית של מפיצי הריח הללו הינה להפיץ כמות מדודה של ספריי ריח לחלל החדר בזמנים קצובים, וכך, ליצור בחלל החדר ריח נעים ומזמין בכל שעות היממה. ריח זה יסייע "להקפיץ" את העסק לרמה הבאה, ולגרום לו להצטייר כיוקרתי ואיכותי יותר – הן בפני הלקוחות הפוקדים את בית העסק, והן בפני העובדים של בית העסק.

    על מה יש לתת את הדעת בעת רכישת מטהר אוויר לעסקים?
    בעת רכישת מטהר אוויר לעסקים, יש לתת את הדעת על מספר דברים חשובים:
    • איכות מטהר האוויר – חשוב להבין כי כיום, קיימים בשוק מגוון של מטהרי אוויר. עם זאת, לא כולם מתאימים לשימוש בחללים גדולים ובבתי עסק. לרוב, מטהרי האוויר החשמליים הזולים יותר, יהיו מיועדים בעיקר עבור חללים קטנים מאוד, כמו למשל בתי שימוש ביתיים. לכן, בעת רכישת מטהר האוויר, יש להקפיד לרכוש מטהר אוויר מעט גדול ומאסיבי יותר, וכזה המגיע עם אחריות מלאה וארוכת טווח.
    • סוגי ספריי הריח המותאמים למטהר האוויר – חשוב להבין כי לא לכל מטהר אוויר מתאים כל סוג של ספריי ריח. לכן, בבואכם לרכוש את מטהר האוויר החשמלי, רצוי מאוד לברר אילו סוגי ספריי ריח מתאימים לו, להריח אותם ובמידת הצורך – לבחור במטהר אוויר אחר, אליו נוכל להתאים את סוג הריח האידיאלי ביותר עבורנו.
    • צריכת החשמל – רצוי מאוד לוודא כי מטהר האוויר החשמלי שאתם רוכשים חסכוני בחשמל, וזאת על מנת לחסוך עלויות בהמשך. ככלל, מרבית מטהרי האוויר החשמליים אינם צורכים חשמל רב כלל. עם זאת, בשוק קיימים גם מטהרי אוויר זולים יותר, העלולים להגדיל משמעותית את צריכת החשמל של בית העסק. לכן, רצוי מאוד לרכוש מטהר אוויר לעסקים אך ורק מבית עסק מקצועי, בעל ניסיון רב ועתיר שנים בתחום.