חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 03-9696-774

    אחד החידושים היעילים ביותר של המאה האחרונה, הינו מטהרי אוויר אלקטרוניים. מדובר במכשירים שיוצרו לצורך מטרה אחת בלבד: לדאוג שחלל החדר יוותר מבושם במידה ונעים – בכל שעות היממה. באמצעות מטהר האוויר האלקטרוני, או בשמו האחר – מפיץ ריח חשמלי, אנו יכולים לשמור על כל חלל ריחני, "נקי" ונעים יותר, וכך נחסך מאיתנו הצורך לבשם ידנית את החלל או להילחם בריחות רעים שעלולים לחדור אליו מבחוץ. לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא מטהרי אוויר חשמליים.

    מהי מטרתו העיקרית של מטהר האוויר האלקטרוני?
    מטרתו העיקרית ביותר של מטהר האוויר האלקטרוני, הינה להפיץ ריח נעים בחלל החדר בכל שעות היממה. שימוש במטהרי אוויר אלקטרוניים מאפשר שחרור של כמות ספריי לחלל החדר באופן קטן ומדוד, וכך – מאפשר מטהר האוויר בישום עדין של כל חדר, מבלי "להכביד" עליו בריחות או לגרום לו להיות מבושם עד כדי בחילה, וזאת בניגוד לספריי ריח ידניים. באופן זה, החלל תמיד נותר נעים ומזמין, ומאפשר לנו לעשות רושם טוב יותר על האנשים הנכנסים לחדר בו מותקן מפיץ הריח החשמלי.

    היכן כדאי להתקין מטהר אוויר אלקטרוני?
    בניגוד לדעה הרווחת והפופולארית, מטהרי האוויר האלקטרוניים אינם מיועדים אך ורק לבתי שימוש. למעשה, כיום, קיימים שלל מטהרי אוויר חשמליים אשר ניתן להתאים אליהם שלל סוגי ספריי ריח, שמטרתם לבשם כל חלל – ובכלל זה בתי עסק, משרדים, חלל הבית הפרטי ועוד. מטהר אוויר אלקטרוני הינו כלי יעיל ביותר, אשר באמצעותו ניתן להשתלט על ריחות רעים – הן כאלה המגיעים מתוך החדר, והן כאלה המגיעים מחוצה לו. חשוב מאוד להבין כי הרבה פעמים, ריחות לא נעימים עלולים להתפשט לחלל של חדר כלשהו שלא באשמתנו או בשליטתנו. כך, למשל, ריחות של זיהום אוויר או פחי זבל המגיעים מבחוץ, עלולים לגרום לריח לא נעים במשרד, בבית העסק שלנו או בבית. לכן, רצוי להתקין את מטהר האוויר האלקטרוני בכל חדר אליו מגיעים ריחות לא נעימים, או בכל חדר אותו אנו מעוניינים להשאיר מבושם בכל שעות היממה.

    היכן ניתן לרכוש מפיץ ריח חשמלי?
    כיום, ניתן למצוא מפיצי ריח חשמליים כמעט בכל חנות המוכרת מכשירי חשמל, או אפילו בבתי הפארם השונים. עם זאת, חשוב להבין כי מרבית המכשירים הללו אינם בהכרח מכשירים איכותיים ומקצועיים, ומטרתם העיקרית היא לשרת פונקציות מאוד בסיסיות. לכן, רצוי מאוד להשקיע מעט כסף, ולרכוש מפיץ ריח חשמלי איכותי, מבית עסק המתמחה בשיווק של מפיצי ריח מסוג זה – ובייחוד כאשר אנו מעוניינים להתקין את המכשיר במשרד או בבית עסק.