חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 03-9696-774

    אחד הדברים החשובים ביותר בכל בית עסק, קטן כגדול, הוא המיתוג והאופן בו בית העסק נתפס על ידי לקוחותיו. ככל שבית העסק נתפס כמקצועי יותר, כך הוא גם ימשוך אליו לקוחות רבים יותר ויצליח להמשיך ולגדול בהתמדה. לעומת זאת, בתי עסק הנתפסים כמוזנחים על ידי לקוחותיהם, עלולים לאבד לקוחות בקלות ולקרוס. מסיבה זו, ישנה חשיבות גדולה מאוד בטיפוח בית העסק – בין אם מדובר במשרדים, חנויות, סטודיו ועוד. אחת הדרכים הטובות והיעילות ביותר לעשות רושם טוב על לקוחות ולהקפיץ את בית העסק לרמה הבאה, היא לדאוג שבית העסק תמיד ייראה מטופח, ושחלליו תמיד ידיפו ריח נעים ומרענן. לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

    מדוע הריח הקיים בבית העסק כל כך חשוב?
    מרבית האנשים לא באמת מודעים לכך, אך חוש הריח שלנו משחק תפקיד משמעותי ביותר באופן בו אנו תופסים את העולם, את האנשים, את המאכלים ואת המקומות שסביבנו. חוש הריח נמצא בכוננות מתמדת, ותפקידו לאשר לנו שאנו נמצאים במקום בטוח, או לחילופין, שאנו מצויים בסכנה כלשהי. ייתכן כי מסיבה זו, ריחות לא טובים עשויים להשפיע על אנשים באופן חזק אפילו פיזית – עניין העשוי להתבטא בכאבי ראש, בחילות ועוד. לכן, כאשר אנו נכנסים למקום כלשהו שאינו מריח טוב, אנו לרוב נחוש גם תחושות שליליות כלפי המקום, ונתפוס אותו אוטומטית כלא מקצועי, או חמור מכך – מגעיל. מסיבה זו, ישנה חשיבות גדולה לשמירה על ניקיון בית העסק ועל הריח הקיים בו.

    כיצד נשמור על ריח נקי ורענן בבית העסק בכל שעות היממה?
    בעלי עסק רבים חושבים כי אם הם יקפידו על ניקיון בבית העסק שלהם, הוא אוטומטית ייראה נקי וידיף ריח רענן תמיד. עם זאת, ישנם גורמים רבים שאינם בשליטתנו, אשר עלולים לגרום לריחות לא נעימים בבית העסק, בייחוד לאור העובדה שמדובר במקום בו קיימת תנועה רבה של אנשים בכל שעות היממה. מסיבה זו, רצוי מאוד להתקין פתרונות בישום בחדרים השונים, כאשר פתרון הבישום החסכוני והיעיל ביותר כיום הינו מפיצי ריח לעסקים.

    מהם מפיצי ריח לעסקים?
    מפיצי ריח לעסקים הם מכשירים חשמליים, אשר פועלים באופן אוטומטי ומשחררים כמות מדודה של ספריי ריח לחלל החדר שבו הם מותקנים, בכל מספר שעות או דקות (לבחירת המשתמש). באופן זה, הם שומרים על חלל החדר מבושם, נקי ורענן בכל שעות היממה, ומסייעים בסילוק ריחות רעים מהחדר. עניין זה יבטיח שבית העסק שלכם יישאר ריחני, נעים ומזמין תמיד.