חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 03-9696-774

    חנויות משמשות כבתי עסק לכל דבר, וככאלה, עליהן להיות ייצוגיות, נקיות, מסודרות וכאלה שנעים להיכנס לתוכן ולשהות בהן. אחת הדרכים היעילות והזולות ביותר להפוך כל חנות לנעימה ולשוות לה תחושה יוקרתית, הינה באמצעות התקנת מפיצי ריח לחנויות. לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

    מהם מפיצי ריח לחנויות?
    מפיצי ריח לחנויות הם מכשירים חשמליים, אשר מטרתם לבשם את חלל החדר שבו הם מותקנים. למכשיר מקום ייעודי להכנסת ספריי ריח לבחירתנו, וניתן להגדיר לו בדיוק בכל כמה זמן נרצה שישחרר כמות מדודה של ספריי ריח לחלל החדר. כך, למשל, עבור חללים גדולים מאוד – נבחר בשחרור הספריי בכל כמה דקות, ואילו עבור חללים קטנים יותר – נבחר לשחרר ספריי בכל שעה או מספר שעות. עניין זה מאפשר לנו לבשם את חלל החנות בכל שעות היממה, לגרש ריחות לא נעימים וליצור אווירה כללית טובה יותר בחנות, אשר תסייע במשיכת לקוחות לבית העסק.

    האם ניתן להוזיל את עלויות בישום החנות?
    חשוב מאוד להבין כי בניגוד לכל שיטת בישום אחרת, התקנת מפיצי ריח לחנויות הינה שיטה זולה וחסכונית במיוחד. שיטה זו מאפשרת לנו לבשם את חלל החנות בכל שעות היממה, תוך שימוש מינימלי בחשמל ובספריי ריח. בניגוד לסוגי ספריי רגילים ידניים, המשחררים כמות גדולה מאוד של ספריי בכל לחיצה, הספריי המשתחרר לחלל החדר ממפיץ הריח החשמלי משתחרר בלחיצה קצרה ובכמות מדודה למדיי – עניין המסייע לנו לחסוך רבות בעלויות בהמשך. בנוסף, בניגוד לשיטות בישום אחרות, שיטת בישום החלל באמצעות מפיצי ריח חשמליים מאפשרת לנו "לשכוח" ממטלת בישום החנות, ולהתעסק בעניין באופן מינימלי. אין ספק כי כיום, מדובר בשיטת הבישום היעילה, הנוחה והחסכונית ביותר – הן עבור בתי עסק והן עבור בתים פרטיים.

    מדוע יש צורך במפיצי ריח לחנויות?
    חשוב מאוד להבין כי חוש הריח הינו חוש מפותח ואינטואיטיבי למדיי, המשפיע עלינו רבות ברמה היומיומית – בין אם באופן מודע, ובין אם באופן לא מודע. מטרתו העיקרית של חוש הריח היא לספק לנו אינפורמציה על הסביבה, ברבדים העמוקים יותר: באמצעותו אנו יכולים להתרחק ממקומות או ממאכלים מזיקים ולאתר בקלות מאכלים או מקומות טובים. כאשר אנו מפיצים ריח טוב בחנות, החנות תיתפס באופן אוטומטי כאיכותית יותר, נקייה ונעימה יותר. עניין זה יסייע למשוך לקוחות רבים יותר לחנות, ובאופן זה, להגדיל את הכנסות החנות באופן משמעותי – ומבלי שנידרש לעשות שימוש בפעולות שיווק מורכבות או יקרות.