חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 03-9696-774

    המשרד הוא מקום שאנו לרוב שוהים בו במשך מספר שעות לא מבוטל. פרט לעובדים הנמצאים במשרד על בסיס יומיומי, את המשרד פוקדים גם לקוחות לעיתים תכופות, ולמעשה – מדובר בבית עסק בו קיימת תנועה ערה במשך מרבית שעות היממה. מסיבה זו, על המשרד להיות נקי, מטופח, מזמין ונעים ככל הניתן, וחשוב מהכל – מנוטרל מריחות לא נעימים, העלולים להגיע למשרד הן מבחוץ והן מבפנים. לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

    כיצד ניתן לנטרל ריחות לא נעימים במשרד?
    כיום, כמעט כל בית עסק יודע שפתרונות בישום במשרד הוא עניין של חובה. כאשר המשרד מדיף ריח נעים ורענן, הלקוחות מתרשמים ממנו יותר, והעובדים חשים כי הם נמצאים בסביבת עבודה מטופחת וטובה יותר. לכן, חשוב מאוד לוודא שאנו מתקינים פתרונות בישום הן בתוך המשרד עצמו, והן בתוך שאר החדרים שקשורים אליו – כמו למשל חדר השירותים. אחד מפתרונות הבישום הקלים, היעילים והחסכוניים ביותר אשר ניתן ליישם במשרד, הינו התקנת ספריי ריח חשמלי או אוטומטי. מדובר במכשיר אותו ניתן לתלות בכל מקום בחלל החדר, ותפקידו הוא להפיץ כמות מדודה של ספריי ריח לחלל, על מנת להיפטר מריחות לא נעימים ולהותיר את החלל מבושם באופן עדין.

    כיצד פועל ספריי ריח אוטומטי למשרד?
    ספריי ריח אוטומטי לרוב פועל באמצעות מכשיר חשמלי פשוט, אליו ניתן להכניס ספריי ריח לבחירתנו. במרבית המקרים, המכשיר יפעל באמצעות סוללות ויהיה חסכוני מאוד בחשמל – עניין שיאפשר לנו להימנע מהתעסקות מיותרת איתו ומהחלפת סוללות בתדירות גבוהה. את מכשיר ספריי הריח החשמלי ניתן להגדיר, כך שהוא ישחרר כמות מדודה של ספריי ריח לחלל החדר בכל מספר דקות או שעות – לבחירת המשתמש. באופן זה, החדר בו התקנו את ספריי הריח האוטומטי נותר מבושם לאורך כל שעות היממה מחד, אך הבישום עצמו עדין ואינו מכביד ואגרסיבי מדיי מאידך.

    היכן ניתן לרכוש ספריי ריח אוטומטי למשרד, ועל מה יש לתת את הדעת בעת הרכישה?
    על מנת לוודא שאנו מקבלים מוצר איכותי, שיהיה אכן חסכוני בחשמל ויחזיק מעמד למשך שנים רבות, רצוי מאוד לרכוש ספריי ריח חשמלי מבתי עסק המתמחים בייבוא או בשיווק של ספריי ריח מסוג זה. בנוסף, כדאי מאוד לתת את הדעת על האופן בו פועל המכשיר הספציפי שבחרנו, הגדרות המשתמש שלו וסוגי ספריי הריח הנלווים אליו. הקפדה על כללים אלה, תסייע לנו לבחור את ספרי הריח האידיאלי ביותר עבור המשרד שלנו.