חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 03-9696-774

    ישנם דרכים רבות לשדרג את הנראות הכללית של הבית שלנו ואת האופן בו הוא נתפס על ידי הסביבה. עיצוב נכון והומוגני של הבית יכול לסייע רבות, כמובן, אך אין ספק שאחד האלמנטים החשובים ביותר בבית, ובכל חלל, הוא הריח השורר בו. כאשר הבית בו אנו נמצאים מריח טוב, הוא לרוב גם יגרום לנו לתחושה טובה יותר, וכמו כן לרושם טוב יותר על כל מי שנכנס לבית. אחת הדרכים היעילות ביותר לגרש ריחות לא נעימים מהבית ולבשם אותו באופן מעודן ושאינו מכביד, הינה באמצעות מפיצי ריח לבית. לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

    מהם מפיצי ריח לבית?
    מפיצי ריח לבית הם מכשירים חשמליים, אליהם מוכנס ספריי ריח לבחירתנו. מטרת המכשיר היא להפיץ בכל מספר דקות או שעות, לבחירת המשתמש, את ספריי הריח בחלל החדר – וזאת מבלי שנצטרך לבוא במגע עם מפיץ הריח החשמלי או להתעסק בו. כך, באופן אוטומטי, משתחררת כמות מדודה של ספריי ריח לחלל החדר, ומאפשרת לנו לבשם את החדר בעדינות, לגרש ריחות לא נעימים ובאופן כללי – ליצור אווירה נעימה וטובה יותר בבית.

    האם מפיצי ריח אינם מיועדים רק לבתי שימוש?
    על אף הדעה הרווחת, לפיה השימוש במפיצי ריח חשמליים נעשה בעיקר בחדרי בתי השימוש, חשוב להבין כי כיום – קיימים פתרונות בישום רבים לכל חלל, הן חללים פרטיים כמו בתי מגורים, והן חללים עסקיים – כמו למשל משרדים או חנויות. בניגוד לעבר, כיום, סוגי ספריי הריח הקיימים בשוק מגוונים מאוד, ומכילים ריחות מעודנים ולא מבושמים או כבדים מדיי. עניין זה מאפשר לנו לבשם כל חלל באופן קל ונוח, מבלי להכביד עליו בריחות ומבלי שנחוש כי אנו מבשמים אותו באותו ריח בו אנו מבשמים בתי שימוש.

    מה ההבדל בין מפיצי ריח לבית לבין מפיצי ריח לבתי עסק?
    למען האמת, לא קיים הבדל משמעותי בין מפיצי ריח לבית לבין מפיצי ריח לבתי עסק. בשני המקרים, מדובר במכשיר חשמלי, אשר משחרר כמות מדודה של ספריי ריח לחלל החדר בהתאם להגדרות המשתמש שנקבעו לו מראש. עם זאת, מפיצי ריח לבית לרוב יהיו קטנים יותר ויפעלו על בסיס סוללות, בעוד שבבתי עסק גדולים, מפיצי הריח יהיו לרוב גדולים יותר, ולעיתים יחוברו לנקודת חשמל כלשהי. חשוב להבין כי בשני המקרים, צריכת החשמל של מפיץ הריח החשמלי תהיה נמוכה יחסית – עניין אשר יאפשר לנו לבשם את החלל בעלויות נמוכות.