חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 03-9696-774

    על אף שבדרך כלל אנו לא מבלים את מרבית זמננו בחדר השירותים – מדובר בחדר אותו צריך לנקות ולאוורר באופן קבוע, וזאת על מנת למנוע הצטברות של ריחות לא נעימים בו. בנוסף, בשל ייעודו המרכזי של חדר השירותים, רצוי מאוד לדאוג לפתרונות בישום מתאימים בחלל – כאלה שיוכלו לנטרל ריחות רעים בחדר מחד, אך לא להעמיס בריח של בושם מאידך. אחת הדרכים היעילות ביותר לשמור על חדר השירותים נקי וריחני, הינה להתקין בו מפיץ ריח חשמלי. לפניכם כל מה שחשוב לדעת בנושא.

    מדוע כדאי להתקין מפיץ ריח חשמלי בחדר השירותים?
    כיום, מהסיבות הברורות מאליהן, ישנם פתרונות בישום רבים המיועדים ספציפית לחדר השירותים. עם זאת, מרבית מאופציות הבישום הללו מספקות לנו פתרון חלקי בלבד לשמירה על ריח טוב בחדר השירותים, וזאת בשל שלל סיבות שונות ומגוונות. מפיץ ריח חשמלי בחדר השירותים, לעומת זאת, הינו פתרון בישום מלא לחדר השירותים – ולמעשה, לכל חלל שהוא. מפיץ ריח חשמלי מסייע לנו לנטרל ריחות לא נעימים בחלל החדר, להפיץ בו ריח עדין ונעים ולשמור על הריח הטוב בחדר בכל שעות היממה, ומבלי שניאלץ לתת על כך את הדעת אפילו.

    כיצד פועל מפיץ ריח חשמלי?
    מפיץ ריח חשמלי הוא מכשיר עצמאי למדיי. כל שיש לעשות על מנת להפעיל אותו, הוא להכניס לו סוללות וספריי ריח ייעודי, ולהגדיר בכל כמה זמן נרצה שיפיץ ספריי ריח לחלל החדר (כאשר באופן טבעי, בחללים גדולים יותר נבחר בבישום לעיתים תכופות יותר, ובחללים קטנים – נבחר בבישום לעיתים רחוקות יותר). כך, יפיץ המכשיר כמות מתונה ומדודה של ספריי ריח לחלל החדר בזמנים קצובים בכל שעות היממה, ויסייע בגירוש ריחות רעים ובבישום החלל באופן עדין ביותר.

    מהם היתרונות של מפיץ ריח חשמלי על פני פתרונות בישום אחרים?
    למפיץ ריח חשמלי יתרונות רבים על פני פתרונות בישום אחרים. להלן העיקריים שבהם:
    • בישום במשך כל שעות היממה – בניגוד לפתרונות בישום רבים אחרים, מפיץ הריח החשמלי פועל בכל שעות היממה, ומותיר את חדר השירותים ריחני ונעים תמיד.
    • חיסכון בעלויות – כמות החשמל שצורך מפיץ הריח החשמלי הינה קטנה וזניחה במיוחד. במרבית המקרים, שתי סוללות אצבע פשוטות יוכלו לתפעל את המכשיר במשך מספר חודשים ולעיתים אף עד חצי שנה.
    • נוחות – מפיץ הריח החשמלי חוסך מאיתנו את ההתעסקות הבלתי פוסקת בבישום החלל. המכשיר עושה עבורנו את כל העבודה, וכל מה שנותר לנו לעשות הוא להחליף את ספריי הריח כאשר הוא נגמר (לעיתים רק אחרי חודש ואף יותר) ואת הסוללות.