חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 03-9696-774

    ספריי ריח אוטומטי, או בשמו האחר – מפיץ ריח חשמלי, הוא למעשה מעין מכשיר חשמלי חכם, אשר תפקידו לבשם חללים באופן עדין ומתון. המכשיר עובד כך שמוכנס לתוכו ספריי ריח ייעודי, והוא משחרר כמות מדודה מתוך הספריי אל חלל החדר בכל מספר דקות או שעות – לבחירת המשתמש. באופן זה, אנו יכולים ליהנות מחלל מבושם וריחני בכל שעות היממה, ומבלי שנידרש להתעסק בבישום או אוורור החדר. אז היכן ניתן להתקין ספריי ריח אוטומטי, כיצד מתבצעת ההתקנה ומהם היתרונות הבולטים ביותר של השיטה הזו לצורך בישום חללים? לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

    היכן ניתן להתקין ספריי ריח אוטומטי?
    מפיץ ריח חשמלי ניתן להתקין בכל חלל שהוא – חדרי שירותים, חדרי אורחים, חדרי שינה, בתי עסק, משרדים, חנויות ועוד. בניגוד למה שנהוג לחשוב, הריח אותו מפיץ ספריי הריח אינו דומה כלל לריח אותו אנו מריחים כאשר אנו מרססים את חדר השירותים באמצעות ספריי ריח ידני. למעשה, כיום, ישנו מגוון רחב של ספריי ריח בריחות משתנים, חלקם חזקים ואגרסיביים יותר, וחלקם עדינים ובעלי ריח רענן. עניין זה מאפשר לנו להתקין ספריי ריח אוטומטי בכל חדר, ולהתאים לכל חדר את סוג הריח האידיאלי עבורו. כך, למשל, עבור חדרי שירותים נבחר בריח מבושם וחזק יותר, ועבור חדרים אחרים נבחר בריח רענן ועדין. התקנת ספריי ריח אוטומטי תבטיח לנו כי חלל החדר תמיד ידיף ריח נעים, וכי נוכל להשתלט בקלות על ריחות לא נעימים המגיעים לחלל בשל שלל סיבות שונות.

    כיצד מתבצעת התקנת ספריי ריח אוטומטי?
    ההתקנה של ספריי ריח אוטומטי היא פשוטה ביותר. כל שיש לעשות הוא לרכוש מכשיר ספריי ריח אוטומטי וספריי ריח לבחירתנו, להכניס את הספריי לתוך המכשיר, להכניס סוללות, להגדיר בכל כמה זמן נרצה שיופץ ריח לחלל החדר ולתלות את המכשיר במיקום אסטרטגי כלשהו. מכאן והלאה – מפיץ הריח החשמלי יעשה עבורנו את כל העבודה. כדאי לדעת כי מרבית מפיצי הריח החשמליים הינם חסכוניים מאוד בחשמל, כך שהחלפת הסוללות לרוב תתבצע רק בטווחי זמן של מספר חודשים ואף חצי שנה. גם כמות הספריי שמשתחררת לחלל החדר הינה מדודה ומתונה, עניין המאפשר לנו לחסוך כסף רב על פתרונות בישום אחרים או על רכישת תכופה של ספריי ריח. למעשה, ספריי ריח אוטומטי נחשב לפתרון בישום החלל האפקטיבי והחסכוני ביותר הקיים כיום בשוק – הן עבור עסקים והן עבור בתים פרטיים.