חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 03-9696-774

    משרד הוא בית עסק שצריך לשדר רצינות ומקצועיות תמיד, בייחוד לאור העובדה שמדובר בבית עסק אותו פוקדים אנשים רבים על בסיס יומיומי. לכן, על המשרד להיות תמיד נקי, נעים ומזמין ולשדר יוקרתיות. בדרך כלל, הקפדה על נראות טובה של המשרד ועל פעולות מיתוג פשוטות למדיי, יסייעו "להקפיץ" אותו לרמה הבאה ובהתאמה, לסייע לו להמשיך לצמוח ולהתפתח. אחת מפעולות המיתוג הפשוטות ביותר שניתן לבצע על מנת להפוך את המשרד למקום נעים שמשדר יוקרתיות, הינה התקנת מטהר אוויר למשרד. לפניכם 2 סיבות טובות וחשובות להתקין מפיצי ריח חשמליים למשרד – לגזור ולשמור.

    בשביל הלקוחות
    במרבית מהמשרדים הקיימים בארץ ובעולם, קיימת תנועה רבה וערה של לקוחות למשרד. גם כאשר מדובר בביקור קצרצר וגם כאשר מדובר בביקור ארוך יותר, הרושם המתקבל מהמשרד לרוב זהה, ומבוסס על האלמנטים הראשוניים ביותר שאנו קולטים מהחושים. כך, למשל, משרד שאינו מריח טוב – לרוב ייצור רושם ראשוני גרוע ביותר על הלקוחות, ואף עלול לגרום להם לנתק קשרים עם המשרד, בין אם במודע ובין אם באופן בלתי מודע. חשוב מאוד להבין כי הקפדה על ניקיון תכוף של המשרד אינה מספיקה, שכן לעיתים קרובות, ריחות רעים שמגיעים למשרד עלולים להגיע ממקומות או בשל סיבות שאינם בשליטתנו, כמו למשל ריחות של זיעה העלולים להתפתח בשל התנועה הערה במשרד, ריחות של זבל המגיעים מבחוץ, ריחות של ניקוטין ועוד. לכן, חשוב מאוד להתקין מפיצי ריח חשמליים למשרד, שיוכלו לנטרל את הריחות האלה ולדאוג שבמשרד תמיד יהיה בישום עדין ונעים.

    בשביל העובדים
    אין ספק שכל עובד מעוניין לשהות בסביבת עבודה נעימה ומזמינה במהלך יום העבודה שלו. כאשר אנו עושים את הפעולה הפשוטה של התקנת מטהרי אוויר חשמליים למשרד, אנו אוטומטית משדרים לעובדים שמדובר במקום עבודה יוקרתי יותר, ושיש לנו אינטרסים להשקיע הן במקום העבודה והן באנשים העובדים בו. עניין זה יסייע לעובדים לחוש תחושות טובות יותר ביחס לעבודה, ולעבוד בסביבת עבודה נעימה הרבה יותר. כידוע, כאשר המשרד מלא בעובדים אשר נהנים לעבוד בו, לרוב העבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר ומתוך מקום חיובי ואנרגטי. לעומת זאת, מקום עבודה שנתפס כמוזנח על ידי העובדים שלו, לרוב גם יסבול מתפוקת עבודה נמוכה יותר ומעובדים ממורמרים. בשל העובדה שמחיר התקנת מטהרי אוויר חשמליים למשרד אינו גבוה, מדובר בפעולה אידיאלית אשר ניתן לעשות, על מנת לרצות הן את העובדים במשרד והן את הלקוחות המגיעים אליו.