חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 03-9696-774

    כמעט כולם יודעים שכיום, אחד הדברים החשובים ביותר בעולם המכירות הוא האופן בו בית העסק משווק וממתג את עצמו. כאשר בית העסק משווק וממתג את עצמו בצורה טובה ויעילה, הוא לרוב נתפס איכותי יותר, יוקרתי וככזה שאנשים ישמחו להוציא את מיטב כספו עליו. קיימות דרכים רבות לשווק ולמתג בית עסק, כאשר אחת מהדרכים הבולטות והיעילות ביותר לעשות זאת, הינה באמצעות חוש הריח. לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

    מדוע כדאי להשתמש בחוש הריח על מנת לשווק ולמתג עסק?
    חוש הריח הינו אחד החושים האינטואיטיביים ביותר שקיימים. ככזה, הוא קל מאוד לתמרון. ריח טוב או רענן לרוב יתקשר עם ניקיון ועם חוויות טובות וחיוביות, ולעומת זאת, היעדר ריח או חמור מזה – ריח רע, יתקשרו לרוב עם לכלוך, ובמקרים חריפים אף עם זוהמה. כאשר אנשים ניגשים לבית עסק כלשהו, בכל תחום שהוא, הם רוצים לחוש שהם נכנסים למקום מטופח, יוקרתי וברמה גבוהה. בית עסק שמריח טוב, לרוב יעשה רושם מצויין על הלקוחות שלו, ובהתאמה – יסייע להגדיל את המכירות משמעותית.

    כיצד ניתן להשתמש בחוש הריח על מנת לשווק ולמתג עסק?
    קיימות דרכים רבות לגרום לבית העסק להריח טוב, ובכלל זה ניקיון תכוף, פיזור פרחים או פוטפורי בחלל ועוד. עם זאת, הדרך היעילה והטובה ביותר לסייע לבית העסק להריח נפלא בכל שעות היממה, הינה באמצעות מפיצי ריח. מדובר במעין מכשירים קטנים וחכמים, אשר מפיצים כמות מדודה של ספריי ריח לחלל החדר, בהתאם לזמנים אותם נבחר. באופן זה, בית העסק מריח טוב בכל שעות היממה מחד, אך לא עמוס בריחות מאידך. עניין זה מאפשר לשלוט על הריח הקיים בחלל החדר באופן האידיאלי ביותר, ולוודא שתהיה רק "רמיזה" קלה של ריח בחלל, שגם לא תגרום לאנשים שרגישים במיוחד לריחות לחוש ברע.

    מהם מפיצי ריח לבתי עסק וכיצד הם פועלים?
    מפיצי ריח לבתי עסק דומים מאוד במהותם למפיצי הריח אותם אנו מתקינים בבתים פרטיים. מדובר במכשיר אשר ניתן להכניס אליו ספריי ריח לבחירתנו, ובאמצעות כפתור, לשלוט על הזמנים בהם הוא משחרר לחיצה מתוך הספריי הזה לחלל החדר. מרבית מפיצי הריח פועלים באמצעות סוללות אצבע רגילות, או לחילופין – מאפשרים חיבור לחשמל באופן ישיר. כמות החשמל הנצרכת לצורך הפעלת מפיצי הריח הינה קטנה מאוד יחסית, כך שמדובר גם במוצר חסכוני למדיי. גם כמות הספריי המשתחררת לחלל החדר הינה קטנה, ומאפשרת לנו לחסוך בהוצאות על בישום החלל לטווח הרחוק.