חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 03-9696-774

    מפיצי ריח חשמליים הם הדבר הבא בכל הנוגע לתחום של בישום חללים. מדובר במכשירים קטנים וחכמים, אשר יוצרו לטובת מטרה אחת: בישום החלל, כך שנוכל לשהות בחללים נעימים וריחניים ולנטרל ריחות רעים ללא שום מאמץ. מפיצי הריח החשמליים פועלים לרוב על סוללות או על חיבור לחשמל, ומאפשרים לנו "לשכוח" מהם למשך חודשים ארוכים, שכן בניגוד למכשירי חשמל רבים אחרים, מדובר במכשירים חסכוניים ביותר. לפניכם כל מה שצריך לדעת על מפיצי ריח חשמליים.

    מי זקוק למפיצי ריח חשמליים?
    בעוד שבעבר, רובנו נהגנו לבשם חללים קטנים ו"בעייתיים" יותר כגון חדר בית השימוש, כיום – רובנו יודעים כי צריך וכדאי לבשם כמעט כל חלל, וזאת בשל שלל סיבות, אשר חלקן נתונות לשליטתנו וחלקן פחות. כך, למשל, לחללים רבים יכולים לחדור ריחות לא נעימים בשל זיהום אוויר, פחי זבל בקרבת מקום ועוד, עניין המקשה עלינו לשלוט על הריח הקיים בחלל במרבית שעות היממה. לכן, ניתן להגיד שניתן ורצוי לבשם כמעט כל חלל, כאשר הבישום נעשה בצורה מאוד מעודנת וקלה. מפיצי ריח חשמליים עושים בדיוק את הפעולה הזו – מאפשרים לנו לנטרל ריחות רעים ולבשם את החלל באופן מאוד מדוד ועדין, כך שהוא לא מבושם מדיי מחד, אך מנוטרל מריחות לא טובים מאידך. פעולת הבישום מתבצעת באופן פשוט ביותר: אנו יכולים לבחור בכל כמה זמן תשוחרר כמות מדודה של ספריי ריח לחלל החדר, כאשר בחללים גדולים מאוד נבחר בבישום בתדירות תכופה יותר, ובחללים קטנים נבחר בבישום בתדירות נמוכה יותר. באופן זה, נוכל לשלוט על הריח בחלל החדר בכל שעות היממה ולנטרל ריחות לא טובים בקלות.

    כיצד נתאים את מפיץ הריח החשמלי באופן הטוב ביותר בשבילנו?
    בשוק ישנם מפיצי ריח רבים, ובעת רכישת מפיץ הריח החשמלי יש לתת את הדעת על מגוון של דברים, אך החשוב ביותר שבהם הוא ספריי הריח המגיע עם המכשיר. חשוב מאוד להבין כי לא ניתן להתקין כל ספריי ריח בכל מפיץ חשמלי, וכל פירמה או חברה משווקת סוגים שונים של ספריי ריח, המיועדים ספציפית למתקן מפיץ הריח החשמלי אותו היא ייצרה. מסיבה זו, חשוב מאוד להריח את סוגי ספריי הריח המותאמים למכשיר, ולוודא כי אכן מדובר בריחות שאנו מתחברים אליהם ואוהבים אותם. בנוסף, ישנן פירמות רבות המייצרות מפיצי ריח חשמליים באיכות ירודה יחסית, וספריי הריח המותאמים למכשירים אלה עשויים להיות מבושמים או "כבדים" מדיי, בדומה לספריי הריח הידני אותו אנו מפזרים בחלל בית השימוש. לכן, יש להקפיד לרכוש מפיצי ריח חשמליים אך ורק מחברה איכותית, המתמחה בייבוא או בשיווק של מכשירים אלה.