חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 03-9696-774

    חנויות הן בתי עסק שעליהם להיות ייצוגיים תמיד. כאשר אנו, כלקוחות, נכנסים לחנות – אנו מתרשמים ממנה ראשית באמצעות החושים. כך, למשל, חנות מבולגנת, מוזנחת או כזו שלא מריחה טוב – לרוב תותיר עלינו רושם רע למדיי, ואנו נימנע מלהיכנס אליה שוב או לקנות בה את הדברים שאנו צריכים. לעומת זאת, חנויות מסודרות, נעימות וכאלה שמדיפות ריח נפלא – לרוב לא רק יעשו עלינו רושם נהדר, אלא גם ימשכו אותנו להיכנס שוב לחנות, ואולי אף להפוך אותה לחנות הקבועה שלנו. ישנם כמה דברים שניתן לעשות על מנת להקפיץ את החנות שלנו לרמה הבאה, למשוך אליה לקוחות רבים יותר ובהתאמה – להגדיל את ההכנסות מבית העסק, כאשר הפעולה הפשוטה והבולטת ביותר שניתן לבצע, היא התקנת מטהר אוויר לחנויות. לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

    מהו מטהר אוויר לחנויות?
    מטהרי אוויר לחנויות הם למעשה מפיצי ריח חשמליים, אותם ניתן להתקין ברחבי החנות. מטרתם העיקרית של מפיצי הריח האלה, היא להפיץ ריח עדין ונעים בחנות, לאורך כל שעות היממה. במרבית המקרים, עניין זה יתרום למשיכת לקוחות רבים יותר לחנות, אך מבלי להיות בולט או בוטה מדיי, שכן סביר להניח שהריח הטוב יעבוד על מרבית האנשים באופן פיזיולוגי ופסיכולוגי בתת מודע, מבלי שהם יהיו מודעים בפועל לפעולת השיווק הפשוטה הזו.

    למה דווקא מטהר אוויר לחנויות?
    חשוב להבין כי חוש הריח הינו חוש אינטואיטיבי למדיי, המשמש כאחד החושים החזקים ביותר שלנו, אשר רובנו נוטים להסתמך עליו רבות אפילו מבלי לשים לב. חוש הריח מסייע להתריע בפנינו מפני זיהום או סכנה, וכמו כן מאותת לנו כאשר אנו בסביבה נקייה ובלתי מאיימת. לכן, אין זה פלא שעסקים רבים כיום בוחרים להשתמש בחוש זה על מנת למשוך לקוחות רבים יותר לבית העסק שלהם. בנוסף, בניגוד לפעולות שיווק או מיתוג אחרות לבתי עסק, מיתוג ושיווק באמצעות ריח הן פעולות פשוטות וזולות למדיי. למעשה, כל מה שאנו צריכים לעשות על מנת להפוך את החנות שלנו לאטרקטיבית יותר – היא להתקין בה מפיצי ריח, שעלותם זניחה ביותר לעומת פעולות שיווק אחרות.

    כיצד פועל מטהר אוויר לחנויות?
    מטהרי אוויר לחנויות פועלים בדיוק כמו מטהרי אוויר רגילים, קטנים ופשוטים יותר, אלא שבשונה מהם – מדובר במכשירים מעט גדולים ומאסיביים יותר, המאפשרים לבשם את כל חלל החנות באופן אחיד ויעיל למדיי. בניגוד לספריי ריח או שיטות אחרות להפצת ריח, מפיצי ריח לחנויות מפזרים את הריח בחלל החנות באופן עדין ומדוד.