חייגו עכשיו
מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת או חייגו 03-9696-774

    מערכות מפיצי ריח חשמליים הם בין ההמצאות היעילות והטובות ביותר שהומצאו במאה האחרונה. באמצעות מפיצי ריח חשמליים, אנו יכולים לנטרל ריחות רעים בקלות, להפיץ ריח נעים ומזמין בחלל החדר בכל שעות היממה, ואף להרגיע את הגוף ואת הנפש. לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

    איזה תפקיד משחק חוש הריח בבריאות הנפשית והפיזית שלנו?
    חוש הריח הוא חוש שאנו נוטים לבטל פעמים רבות ולהחשיב אותו לחוש זניח יחסית, אך האמת רחוקה מכך מאוד. למעשה, חוש הריח הינו אחד החושים הדומיננטיים והאינטואיטיביים ביותר שקיימים בגוף האדם. אנו מסתמכים על חוש זה תמיד, אפילו מבלי לשים לב לכך. חוש הריח שלנו מסייע להתריע בפנינו מפני סכנות שונות, או לחילופין, לאותת לנו שאנו נמצאים בסביבה בטוחה ומזמינה. אנו משתמשים בחוש הריח כמעט עבור כל פעולה, על בסיס יומיומי, ופעמים רבות – הריח שנמצא בחלל של חדר כלשהו, ישפיע משמעותית על איך שאנו מרגישים פיזית ונפשית, אפילו באופן תת מודע. מסיבה זו, רצוי מאוד שנקיף את עצמנו בריחות מרגיעים ונעימים, שיסייעו בהרגעת הן הגוף והן הנפש, ויקנו לנו תחושה כללית טובה יותר. אחת הדרכים הפשוטות והיעילות ביותר לעשות זאת, הינה באמצעות התקנת מערכות מפיצי ריח חשמליים בבית.
    מערכות מפיצי ריח
    כיצד פועלים מפיצי ריח חשמליים?
    מערכות מפיצי ריח חשמליים הם מכשירים פשוטים מחד, אך חכמים להפליא מאידך. מדובר במכשיר אשר אליו אנו מכניסים ספריי ריח ייעודי (בהתאם להעדפותנו), וכאן למעשה תמה עבודתנו. מטהר אוויר חשמלי יפיץ כמות מדודה מספריי הריח לחלל החדר באופן עצמאי ומבלי שנצטרך להתעסק איתו כלל, וכך, יהפוך את החדר בו אנו נמצאים לריחני ונעים בכל שעות היממה.

    למה חשוב לשים לב בעת רכישת מפיץ ריח חשמלי?
    בעת רכישת מפיץ ריח חשמלי, חשוב מאוד לשים לב למספר דברים. להלן העיקריים שבהם:
    • סוגי ספריי הריח המותאמים למכשיר – רצוי להריח את ספריי הריח המותאמים למכשיר טרם הקנייה, על מנת לוודא שמדובר בריחות עדינים ונעימים, ורצוי כאלה שאנו אוהבים ומתחברים אליהם.
    • כמות החשמל אותו צורך המכשיר – במרבית מפיצי הריח החשמליים, כמות החשמל הנצרכת הינה נמוכה מאוד. עם זאת, כיום קיימים בשוק גם מפיצי ריח פחות איכותיים, אשר עלולים לצרוך חשמל רב. לכן, חשוב מאוד לרכוש את מפיץ הריח מבית עסק המתמחה בשיווק ובמכירה של מפיצי ריח חשמליים.
    • אחריות – רצוי לוודא כי מפיץ הריח החשמלי מגיע עם אחריות מתאימה, בייחוד כאשר מדובר במערכות מפיצי ריח יוקרתיים יותר. עניין זה עשוי לסייע לנו לחסוך עלויות בהמשך.